سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

تغییرات و امکانات جدید سایت پارسی بلاگ از روز پنج شنبه 02/خرداد/87 در سایت اعمال شد و در معرض استفاده ی عموم کاربران و مراجعه کنندگان سایت پارسی بلاگ قرار گرفت.
این تغییرات در دوبخش کلی شامل تغییرات گرافیکی و تغییرات فنی صورت گرفت که جزئیات آن به شرح زیر می باشد.

الف - تغییرات گرافیکی سایت: پارسی بلاگ جدید
همانگونه که در صفحه ی اصلی و صفحات مدیریت سایت پارسی بلاگ قابل مشاهده است، گرافیک سایت کاملا تغییر کرد و هدف اصلی این تغییرات ، ساده تر شدن ، سریع شدن ، کم حجم شدن و ایجاد تنوع در صفحات سایت بوده است.
ضمنا دوستانی که مایل به مشاهده ی سایت با گرافیک سابق و استفاده از آیتمهای قبلی صفحه اصلی می باشند با دوبار کلیک (دبل کلیک) بر روی لوگوی سایت در صفحه ی اصلی می توانند به سایت با گرافیک سابق دسترسی پیدا کنند.

ب - تغییرات فنی و امکانات جدید سایت:
در تغییرات فنی جدید، امکانات کاربردی زیادی به سایت پارسی بلاگ اضافه شد و تعدادی از امکانات قبلی نیز بهینه شد تا کاربران سایت با انعطاف بیشتری نسبت به وبلاگ نویسی حرفه در پارسی بلاگ اقدام کنند از جمله ی مهمترین این تغییرات به موارد زیر میتوان اشاره کرد.

1- وب خوان پارسی بلاگ - مطالعه جدیدترین یادداشتهای دوستان و تغییرات وبلاگهای آنها از صفحه ی مدیریت وبلاگ
با این امکان کاربران سایت پارسی بلاگ می توانند تغییرات وبلاگهای دوستان خود (اعم از پارسی بلاگی و غیرپارسی بلاگی) را از مدیریت وبلاگ خود دنبال کنند و همچنین آخرین یادداشت موجود در صفحه ی دوستان خود را به سریعترین شیوه مطالعه کنند.
برای آشنایی بیشتر با این امکان به این صفحه مراجعه کنید.

 2- امکان مدیریت یادداشتهای آرشیو شده و پیامهای آنها بدون نیاز به تغییر در آرشیو وبلاگ
برای آشنایی بیشتر با این امکان به این صفحه مراجعه کنید.

3- نمایش کل پیامهای جدید همه ی یادداشتهای وبلاگ
با این امکان کاربران سایت به راحتی میتوانند کل نظرات جدید یادداشتهای آرشیو شده و غیرآرشیوی را به صورت یکجا ملاحظه و مدیریت کنند.
برای آشنایی بیشتر با این امکان به این صفحه مراجعه کنید.

4- امکان ویرایش مشخصات ورود وبلاگ گروهی برای مدیران وبلاگهای گروهی

تا قبل از اضافه شدن این امکان ، مشخصات ورود وبلاگ گروهی فقط توسط نویسنده ی وبلاگ امکان پذیر بود و مدیر وبلاگ پس از تعریف نویسنده ی جدید امکان ویرایش مشخصات وی را نداشت. در تغییرات جدید این امکان نیز برای مدیران وبلاگ گروهی فراهم شد.

5- امکان نمایش 20 یادداشت در صفحات مختلف وبلاگ

6- نمایش لیست دوستان وبلاگ در وبلاگ بر اساس تاریخ به روز رسانی آنها اعم از وبلاگهای پارسی بلاگی و غیر پارسی بلاگی
این امکان از قبل در سایت پارسی بلاگ فعال بود و بر روی لینکهای پارسی بلاگی اعمال میشد در تغییرات جدید کلیه ی لینکهای دوستان وبلاگ (اعم از پارسی بلاگی و غیرپارسی بلاگی) بر اساس جدیدترین تغییرات وبلاگهای آنها چیده میشوند و نمایش می یابند.

7- نمایش عنوان جدیدترین یادداشت دوستان وبلاگ به همراه تاریخ جدیدترین یادداشت آنها با ثابت نگه داشتن موس بر روی لینک موجود در لینک و لوگوی دوستان

8- امکان عدم نمایش لینک در لیست دوستان وبلاگ
با این امکان کاربران سایت می توانند نمایش لینکهای مورد نظر در لینکدونی وبلاگ را فعال یا غیر فعال سازند و یا وبلاگها و یا سایتهایی که فقط قصد دنبال کردن تغییرات آنها از طریق مدیریت وبلاگ دارند به لیست اضافه کنند و لینک مورد نظر در لینکدونی وبلاگ وی به نمایش در نیاید.

9- فعال شدن صفحه ی اتم وبلاگها
صفحه ی اتم وبلاگها و تگ مربوط به آن نیز مانند صفحه ی آر اس اس وبلاگ به وبلاگهای پارسی بلاگ اضافه شد. تگ مربوط به این صفحه برای نمایش در وبلاگ <*ATOM*> و آدرس صفحه ی اتم وبلاگها نیز به شکل زیر خواهد بود

        News.ParsiBlog.com/Atom.aspx

چنانچه پس از انجام تغییرات جدید سایت، در ورودبه سایت و یا استفاده از امکانات مختلف سایت دچار مشکل شده اید، قبل از استفاده از سایت یکبار فایلهای قدیمی موجود در حافظه ی دستگاه خود (کش رایانه ی خود) را پاک کنید سپس مجددا تست کنید. امکان حذف فایلهای ذخیره شده در مرورگر اکسپلورر در منوی تولز / اینترنت آپشنز / تمپراری اینترنت فایلز / دیلیت فایلز قرار دارد.

پشتیبانی پارسی بلاگ


بنام خدا
جلسه ی هفتگی نقد و بررسی وبلاگها که به همت جمعی از فعالان وبلاگ نویسی در فرهنگسرای دانشجو برگزار می گردد این هفته به نقد و بررسی وبلاگ مدیر سایت، جناب آقای مهندس فخری اختصاص یافته است.
عزیزانی که مایل به دیدار و گفتگوی حضوری با مدیر سایت هستند می توانند عصر یکشنبه هفته‏ی آینده در این جلسه شرکت فرمایند :

مکان :: تهران - یوسف آباد - پارک شفق - فرهنگسرای دانشجو - سرای کتاب
زمان :: یکشنبه 29 اردیبهشت 87 از ساعت 5 تا 7 بعد از ظهر


پشتیبانی فنی سایت


بنام خدا
همه از خدائیم و بسوی او بازخواهیم گشت
شب گذشته در کمال ناباوری خبر تاسف بار پرپر شدن جمعی از دوستان و همکاران فرهنگی در کانون رهپویان وصال شیراز را دریافت کردیم.
عزیزانی که در مراسم سینه زنی سالار شهیدان به آسمانها پرکشیدند و باز فضای وطن معطر شد به رایحه شهادت.
بی گمان این عزیزان از رزمندگان و سلحشوران جبهه فرهنگی بودند که در همین راه به شرف شهادت نائل آمدند و دوستان و همرزمانشان راهشان را با عزم و اراده ای قویتر ادامه خواهند داد.
فیالیتنا کنا معهم فنفوز فوزا عظیماً
به کلیه بازماندگان، خصوصاً سرورگرامی جناب حجة الاسلام و المسلمین انجوی نژاد  تبریک و تسلیت عرض می کنیم و از درگاه خداوند متعال برای مجروحین این حادثه شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل خواهانیم.


مدیریت و کاربران جامعه پارسی بلاگ


اسلایدر