سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ
سیدشهاب الدین عالمیان

متاسفانه با خبر شدیم جناب آقای سید شهاب الدین عالمیان صاحب وبلاگ ایران سر بلند چند روزیست که مرحوم شدند.
طبق خبرهای رسیده مرحوم عالمیان روز اربعین دچار ایست قلبی شدند و جان به جان آفرین تسلیم کردند.
پارسی بلاگ از طرف خود و همه ی کاربران سایت این ضایعه را به خانواده، اقوام، دوستان و آشنایان این مرحوم تسلیت عرض میکند و برای ایشان از خداوند متعال آرزوی مغفرت و علو درجات را دارد.

وبلاگ مرحوم عالمیان
صفحه ی مشخصات مرحوم عالمیان
بهترین حرف (به قلم مرحوم عالمیان): ایران سربلند؛متعلّق به همه ی ایرانیان است...


اخبار پارسی بلاگ دوشنبه 86/12/13 نظر

هرگز نام کاربری و پسورد وبلاگ خود را به دیگران ندهید!اخیرا ایمیلهایی جعلی با ایمیلهایی مشابه ایمیلهای پارسی بلاگ برای تعدادی از کاربران سایت ارسال شده است و از آنها درخواست ارسال اسم کاربری و پسورد می شود. بخش پشتیبانی فنی سایت پارسی بلاگ از تمام کاربران گرامی میخواهد به هیچ وجه به هیچ یک از این ایمیلها پاسخ ندهند و مشخصات خود را برای آنها و دیگران ارسال نکنند و در صورت لزوم به بخش مشخصات کاربری (مدیریت وبلاگ) مراجعه کنند و اسم کاربری وبلاگ خود را تغییر دهند. هیچ ایمیلی برای دریافت مشخصات از سوی پارسی بلاگ برای کاربران ارسال نشده است و این روش برای تصاحب وبلاگ شما از سوی افراد فرصت طلب اتخاذ گردیده است.
پشتیبانی فنی سایت پارسی بلاگ


در ادامه ی روند تغییرات سایت پارسی بلاگ و ارتقا کمی و کیفی سایت در اواسط بهمن ماه 86 تغییرات مهمی در بخش وبلاگها و بخش مدیریت وبلاگها انجام گرفت. هرچند این تغییرات بیشتر در قسمت نرم افزار سایت (پشت صحنه ی سایت) اتفاق افتاد و تغییرات قابل مشاهده ای نبود ولی تاثیر قابل توجهی در افزایش سرعت و کیفیت سایت داشت. در این سری تغییرات بعد از مطالعات و تلاشهای فراوان، بخش مدیریت و نمایش سایت با حفظ تمام امکانات قبلی بر اساس جدیدترین متدهای برنامه نویسی باز نویسی شد و بعد از گذراندن مراحل آزمایشی متعدد به صورت عمومی در وبلاگهای پارسی بلاگ اعمال شد.

در کنار این تغییرات نرم افزاری، ارتقای سخت افزاری مهمی هم در سرور سایت انجام شد تا در چهارمین سال فعالیت سایت پارسی بلاگ علاوه بر به روز بودن نرم افزار سایت، همچنان سخت افزار بروز و مدرنی داشته باشیم و کاربران سایت با ضریب اطمینان بیشتری به فعالیت در سایت مشغول باشند.

قابل ذکر است اعمال این تغییرات، در برخی روزها باعث بروز مشکلاتی برای کاربران شد که بعد از سپری شدن یکی دو روز این مشکلات مرتفع شد و خدمات دهی سایت به اغلب کاربران و مراجعه کنندگان به روال عادی بازگشت. پارسی بلاگ از همینجا از تمام عزیزانی که در خلال انجام این تغییرات دچار مشکل شدند عذر میخواهد.

علاوه بر تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری فوق تغییراتی در بعضی قسمتهای قبلی سایت به وجود آمد که برای آشنایی کاربران و استفاده ی بهتر از این قسمتها به برخی از اونها اشاره میکنیم:

     1- نحوه ی طراحی قالبها و تگهای ضروری و غیر ضروری سایت تغییر کرد. (برای آشنایی با تغییرات طراحی قالب به وبلاگ پشتیبانی مراجعه کنید)

     2- تگ جدید <*BlogTitle*> جایگزین تگ <*Title*> شد و وظیفه ی تگ <*Title*> محدود به نمایش در قسمت نوار عنوان مرورگر ها شد ( توضیح در خبر قبلی همین وبلاگ و وبلاگ پشتیبانی)

     3- امکان بازیابی قالب دلخواه به قسمت ویرایش قالب اضافه شد

     4- امکان چک کردن اعتبار (تکراری نبودن) نام هاست و اسم کاربری در فرم عضویت و اعتبار اسم کاربری در ویرایش مشخصات کاربری به سایت اضافه شد

ضمن آرزوی موفقیت برای همه شما        

پشتیبانی فنی سایت        


اخبار پارسی بلاگ شنبه 86/11/6 نظر

قابل توجه کاربرانی که قالبهای خود را ویرایش نموده و از قالبهای دلخواه خود استفاده میکنندتگ جدید و قدیم عنوان وبلاگ و یادداشت ها
به همراه تغییرات جدید که در سایت صورت گرفت (و خبر تکمیلی آن به زودی و برای آشنایی بیشتر ، از طریق همین وبلاگ اعلام خواهد شد) تگ عنوان که تاکنون به شکل <*Title*> از آن استفاده میکردید تغییر کرد و تگ <*BlogTitle*> جایگزین آن گردید و تگ قبلی به شکل سابق برای نمایش عنوان وبلاگ در بالای مرورگرها (قسمت تایتل مرورگرها) استفاده خواهد شد. لذا به اطلاع کاربرانی که قالب های خود را ویرایش کرده یا از قالبهای دلخواه خود استفاده میکنند میرسانیم که این تگ را در وبلاگ خود جایگزین تگ مذکور نمایند و از تگ قبلی فقط برای عنوان بالای وبلاگ ( که در بخش تاتیل مرورگرها نمایش داده میشود) استفاده نمایند. (مانند شکل مقابل)

تگ BlogTitle همیشه عنوان انتخابی وبلاگ را نمایش خواهد داد و تگ قبلی Title در مواردی که لینک مستقیم یادداشت یا صفحه ی آرشیو یا ... وبلاگ باز شده باشد عنوان وبلاگ + عنوان متن یا آرشیو و ... نمایش داده خواهد شد.


با سلام خدمت همه ی شما کاربران و خوانندگان گرامی و ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، امیدواریم در این روزهای سرد زمستونی محافل گرم و پرباری داشته باشید.

پارسی بلاگ طبق روال همیشگی در حال تغییر و تحول بوده و برای آشنایی بیشتر شما دوستان محترم با تغییرات جدید، برخی از این تغییرات رو در این قسمت برای شما توضیح خواهیم داد و سایر تغییرات رو هم در فرصت مناسب دیگه ای منعکس خواهیم کرد.

از جمله تغییراتی که در هفته های اخیر در پارسی بلاگ روی داد به موارد زیر میشه اشاره کرد

1- منطبق شدن ادیتور اصلی متن در صفحه ی ارسال متن و صفحه نظرات با مرورگر فایرفاکس
2- مستقیم شدن لینک صفحه ی نظرات و امکان استفاده از صفحه نظرات در دیگر صفحات
3- تغییر محدودیت حجم یادداشت های ارسالی به 20 هزار کارکتری برای هر یادداشت
4- تغییرات در فهرست کل یادداشت های وبلاگ و جدا شدن نوشته های آرشیو شده
5- نمایش تصویر صاحب وبلاگ در صفحه ی مستقیم فهرست کل یادداشت های وبلاگ
توضیحات بیشتر...

اسلایدر